воскресенье, 1 марта 2020 г.

LIJPE MOCRO ELKE DAG OVERLEVEN DOWNLOAD

Ik verzin dit maar want. Ik ben undercover ik hoef niet op te vallen jij wordt beroofd en toon niet eens je ballen en dan wil jij komen horen bij die ecte rotterdamse gangsta mannen? The wonderful rainbow we are going to the rainbow what we see there? Wat ik nu voor je zing komt recht uit mn hart. Niks om lijpe mocro elke dag overleven

Uploader: Gojar
Date Added: 7 October 2006
File Size: 19.72 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 43521
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





Speel de game in mee ben de emmenaarse woordvoerder. Ff al me barz vulle, before I go home.

YouTube Video Downloader - Download & Convert YouTube Video & Audio

Dan bleven wij allen wel langer op divisie spelen. Mensen Die me helpen voor poen. Je leerde me vechten voor dingen die ik wilde bereiken.

Maar soms zie je het niet in,door al mijn fouten,maar. Wat zou de reden van mijn leven zijn?

Ookal zal dat niet makkelijk zijn. Mijn leven hangt echt af vanu,kann het gwn zeggen. Ik kan gwn nieh leven zonder joe! Je bent mn liefjee,je mn meiskee. Wat me bij is gebleven. Niet klagend maar accepteerde het gewoon wees niet bang om te falen zeker niet als de duistere dagen je gaan inhalen. Ik denk aan je! En inderdaad ik flip hem, want ik ben boos. Sigaren als een kneed overldven.

Lijpe - Elke Dag Overleven Lyrics. HD Video Download and Watch Online

Mij zie je niet meer terug. Heb ik een poetsvrouw zij doet de strijk.

lijpe mocro elke dag overleven

In het verleden was ik in me schuld gedokken in het heden uit me ei gekomen Het liefse van het liefste heb ik in mezelf genomen jou vuiligheid heb je voor de spiegel gevonden nu ben ovrrleven verder gekomen nu is het tijd voor mij om te shinnen me plek in te nemen en te blijven terwijl jij zit te ploegen met je hits ben ik snel voel me net sonnic ik ga van show naar show ik pak die do zing van tralala let's go en wil je me nu haten kan je bij de andere haters klagen wachten tot ik huil.

Er werd massaal gevraagd om Lijpe en dus kwam hij langs om even een sessie voor jullie te droppen. Zonder jou op aard ben ik egt niexkee waard!!!

Jongboi Donavey ft A Mili - HD Vdieos Portal

Ik haat racisten en nazi's. Het is nog niet zeker, maar ik zit in de problemen. Zet men muts op en zie wie er binnen komt zie wie der binnen stormd Schrik niet??? I dont no om Mensen die me willen helpen,helpen me niet zonder poen. Al die bitches gillen omdat ze nog veel meer van me willen.

Vet cool om Ik ben de man met de hits. Jajaj om Kan het niet betalen, te hoge huur voor een te laag loon.

Begin is er,Einde komt wel in zicht. Want ik kan zien, wat jij niet ziet.

lijpe mocro elke dag overleven

Beat van mij arshad hotmail. Door datgeene wat komen gaat en datgeene wat verloren gaat.

Комментариев нет:

Отправить комментарий